Terugblik raadsvergadering 30 en 31 maart

Op 30 en 31 maart was er weer een raadvergadering. We hebben deze avond verschillende bijdragen geleverd.

Op 30 en 31 maart was er weer een raadsvergadering. We hebben deze avond verschillende bijdragen geleverd.

Bespreekstuk Raadsnota ZN270457 Huwelijksleges 2021. Peter van den Hout heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage.

Bespreekstuk Raadsnota ZN255525 Vitalisering Recreatiepark de Eekhoorn. Jules de Nijs heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage.

Bespreekstuk Raadsnota ZN267193 Structuurontwerp herontwikkeling Galvanitas. Walther Hoosemans heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage. We hebben ook een motie ingediend. Lees hier de motie.

Bespreekstuk Raadsnota ZN276442 Vaststellen RES 1.0 (Regionale Energie Strategie) Marie Dujardin heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage. We hebben ook een motie ingediend. Lees hier de motie.

Bespreekstuk Raadsnota ZN268979 ontwerp Verklaring van geen bedenkingen windpark A59. Marie Dujardin heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage. We hebben een amendement en een motie ingediend. Lees hier het amendement en hier de motie.

Bespreekstuk Raadsnota ZN273762 Realisatie nieuw gemeentehuis in Arendshof. Walther Hoosemans heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage.

Bespreekstuk Raadsnota Votering van aanvullende middelen voor "reconstructie Heuvel". Ko Koenen heeft een bijdrage geleverd. Lees hier de bijdrage.